تهوری، معاون سازمان صمت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با بررسی و پیگیریهای صورت گرفته از سوی بازرسان در خصوص شکایتهای مردمی و گزارشات سامانه ۱۲۴ بیش از ۲۲ میلیارد ریال به شاکیان برگشت داده شده است.
او با اشاره به شیوع بیماری کرونا و ضرورت عدم مراجعه حضوری، سامانه تلفنی ۱۲۴ را در مرکز استان و تمامی شهرستانها پل ارتباطی میان مردم و معاونت بازرسی سازمان عنوان کرد و افزود : در این مدت، ۱۸ هزار و ۶۳۵ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ در سطح استان دریافت و مورد رسیدگی قرار گرفته است که این همراهی جای قدردانی از مردم عزیز استان دارد.
بیشتر بخوانید
تهوری گفت: همچنین به منظور نظارت بر بازار کالا و خدمات در سطح استان، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۸ هزار و ۷۰۸ مورد بازرسی در قالب گشت مشترک و یا به صورت مستقل از واحدهای صنفی و غیر صنفی انجام شده است.
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: در این راستا یک هزار و ۱۰۸ فقره پرونده تخلف نیز به ارزش ۳۷ میلیارد و ۷۲۵ میلیون و ۳۳۸ هزار ریال برای واحدهای متخلف در استان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
انتهای پیام/ک