معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: با تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی تا پایان سال ۱۴۰۰ ضریب پوشش اینترنت در روستا‌های شهرستان به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدرضا مشایخی معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه  بر ضرورت ارتقای سطح پوشش اینترنت در روستا‌ها تاکید کردو گفت: وضعیت خاص شیوع بیماری کرونا نیاز به استفاده از اینترنت در حوزه‌ها و امور مختلف را چندین برابر کرده است.

او با اشاره به اهتمام دولت برای افزایش پوشش اینترنت در روستاهاافزود: در شهرستان میانه برنامه ریزی برای نصب ۱۲ دکل جهت تحت پوشش درآوردن روستا‌های شهرستان از اولویتهاست که ۶ دکل کارگذاری شده و سه دکل دیگر در قالب اینترنت ADSL پرسرعت، طرح همت و‌های وب برای پوشش ۵۰ تا ۶۰ درصدی کارگزاری شده است تا نیاز کنونی مردم به ویژه دانش آموزان در سطح روستایی مرتفع شود.

او اضافه کرد: سه دکل دیگر نیز برای روستا‌های برنلیق، تیرآباد و شهر میانه برنامه ریزی شده تا با اتمام راه اندازی این ۱۲ دکل در قالب طرح‌های های وب، همت و ADSL پلاس یا پرسرعت پوشش روستا‌ها به ۸۰ درصد برسد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه در پایان از برنامه ریزی برای تقویت زیرساخت‌ها و دکل‌های تکمیلی به میزان ۲ تا چهار دکل دیگر طبق بررسی‌ها خبر داد و افزود: با تکمیل این زیرساخت‌ها و دکل‌ها تا پایان تابستان ۱۴۰۰ پوشش تقریبا ۱۰۰ درصدی روستا‌های شهرستان محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.