مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: تعمیر و احداث مراکز فنی و حرفه‌ای در استان ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرانک کبیری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به قدیمی و فرسوده بودن ساختمان‌ها و زیر ساخت‌های تاسیساتی مراکز فنی و حرفه‌ای استان گفت: تعمیر و احداث مراکز فنی و حرفه‌ای در استان ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

او افزود: ۲۰ میلیارد ریال از این میزان برای احداث یک مرکز تخصصی در مرکز استان پیش‌بینی شده است.


بیشتر بخوانید


کبیری با اشاره به اینکه مجوز لازم برای راه‌اندازی مرکز تخصصی نمد و گردشگری در مرکز استان از سازمان فنی و حرفه‌ای استان دریافت شده است اضافه کرد: تمام مراحل احداث از جمله نقشه اجرایی و برآورد قیمت انجام شده است.

او ادامه داد: هم اکنون مرکز جوش هفشجان فعال است و طرح توجیهی برای فعال کردن مراکز تخصصی گیاهان دارویی سورشجان، ماهیان سردآبی اردل، مرکز لباس بختیاری در لردگان، گز بلداجی بروجن، مرکز تخصصی بادام و نماکاری سامان به سازمان فنی و حرفه‌ای ارسال شده است و در صورت موافقت و صدور مجوز اعتبارات لازم برای راه اندازی این مراکز پیش‌بینی خواهد شد.

کبیری با تاکید بر اینکه تعدادی از مراکز فنی و حرفه‌ای به خصوص ساختمان آموزش و ساختمان ادارای در مرکز استان فرسوده است گفت: تعدادی از مراکز فنی و حرفه‌ای استان از سال ۶۳ احداث شدند و تعمیر و بهسازی ساختمان‌های فرسوده و توسعه زیرساخت‌ها و احداث یک مرکز تخصصی در مرکز استان در اولویت قرار دارد.

او افزود: در راستای تجهیز و بهسازی سیسم گرمایشی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای فارسان بیش از ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده و بهسازی سیستم گرمایشی مرکز اردل نیز در دست اجراست.

کبیری به فرسوده بودن کابل‌های برق در ساختمان‌های فنی و حرفه‌ای اشاره و اضافه کرد: بهسازی و احداث ساختمان جدید مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای و مرکز تخصصی فنی و حرفه‌ای در ارائه آموزش مطلوب و جذب مخاطب و دستیابی به جهش تولید موثر خواهد بود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.