۲۹ شهر و ۱۵۴۰ روستا در کرمانشاه گازدار شده اند

شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان گفت : استان کرمانشاه ۲۹ شهر و ۱۵۴۰ روستای گازدار دارد که جهت انجام کار‌های باقیمانده و اتمام گازرسانی در استان نیاز به عزم ملی و همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی دارد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان گفت : استان کرمانشاه ۲۹ شهر و ۱۵۴۰ روستای گازدار دارد که جهت انجام کار‌های باقیمانده و اتمام گازرسانی در استان نیاز به عزم ملی و همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی دارد که امیدواریم گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های باقیمانده استان و واحد‌های صنعتی و تولیدی با استفاده از ظرفیت و توان مجمع نمایندگان استان در رفع موانع و مشکلات پیش رو با سرعت وجدیت افزونتری محقق شود.

او گفت : هم اکنون در شهرستان‌های اسلام آباد غرب و دالاهو تعداد ۳۰۴ روستا وجود دارد که ۲۷۱ روستای آن قابل گازرسانی اند و فقط ۲۲۲ روستا بالای ۲۰ خانوار هستند که اولویت اول شرکت ملی گاز ایران درحال حاضر گازرسانی به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار است و تاکنون در حوزه مربوطه ۱۵۴ روستا گازدار و ۸۳ روستا دردست اجرا و ۲۶ روستا دردست برآورد و پیمان سپاری است که با جدیت و تلاش مضاعف مجموعه شرکت گاز استان در حال پیگیری و انجام فرآیند مناقصه هستند. سایر روستا‌های باقیمانده دردست مطالعه و طراحی قرارگرفته است.

شهبازی افزود: بدون شک نسبت به پیگیری ویژه جهت پیمان‌هایی که هم اکنون درحال اجرا هستند و تلاش در راستای تسریع در پیمان سپاری روستا‌هایی که جدیداً مجوز پیمان سپاری آن‌ها از شرکت ملی گاز اخذ شده مطالعه، امکان سنجی، نقشه برداری و طراحی صورت می گیرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.