رئیس قوه قضاییه در نوزدهمین سفر استانی خود امروز (پنجشنبه) وارد کرمانشاه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  در این سفر یک روزه همه مقامات ارشد دستگاه قضایی، حجت الاسلام رییسی را همراهی می‌کنند.

هدف از این سفر بررسی وضعیت دستگاه قضایی استان کرمانشاه و پیگیری مهمترین مشکلات مردم استان اعلام شده است.

حضور در نشست شورای اداری، دیدار با نهاد‌ها و تشکل‌های مردمی فعال در حوزه صلح و سازش، دیدار با نخبگان، دیدار با قضات، کارکنان و مسوولان قضایی و حضور در شورای قضایی استان از جمله برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در سفر به استان کرمانشاه است.

۲۳ نفر  برای احصای مشکلات به کرمانشاه سفر کرده بودند 

حجت الاسلام و المسلمین  ابراهیم رئیسی در بدو ورود به کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توفیقی است که خداوند مرحمت کرد که در سلسله سفر‌های استانی امروز در استان کرمانشاه باشیم و از این جهت که نمی‌توانیم در خدمت همه مردم باشیم و نشست‌های مردمی و با همه مدیران و همکاران داشته باشیم تأسف داریم که باید شرایط بهداشتی را رعایت کنیم، اما به میزانی که امکان داشته باشد جلساتی را خواهیم داشت.

او عنوان کرد: قبل از این سفر ۲۳ نفر از همکاران را به کرمانشاه اعزام کردیم که در نقاط مختلف استان مسائل قضایی و مشکلات اداری و مربوط به سازمان‌ها را بررسی کنند و نشست‌هایی با مدیران مختلف داشته باشند و گزارش‌های آن‌ها را دریافت کردیم.

رئیسی گفت: امروز یک نشستی با مدیران استان از جمله استاندار و نماینده، ولی فقیه در استان و همکاران قضایی خواهیم داشت و از نظرات آن‌ها مطلع خواهیم شد و نکاتی را خدمت آن‌ها خواهیم گفت.

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.