پلیس ساوه ۴ واحد صنفی منتشر کننده تصاویرمستهجن مجازی را به قانون سپرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه، از دستگیری ۴ متصدی واحد صنفی به دلیل فعالیت در انتشار تصاویر مبتذل و مستهجن در فضای مجازی خبر داد و گفت: واحد‌های صنفی این افراد با دستور قضائی پلمب شد.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: در رصد‌های انجام شده از سوی کارشناسان پلیس فتا شهرستان ساوه، کانال‌ها و صفحاتی مربوط به شهرستان را که در شبکه‌های اجتماعی، تصاویر مبتذل و مستهجن را در فضای مجازی منتشر می‌کردند مورد پایش قرار گرفت.

او اضافه کرد: در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس، ۴ نفر از مدیران و گردانندگان این کانال‌ها و صفحات مجازی شناسایی شدند و مراحل برخورد قانونی با آن‌ها در هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: با عنایت به اینکه این افراد از متصدیان واحد‌های صنفی بودند ضمن تهیه مستندات و هماهنگی، برابر ابلاغیه‌های واحد‌های صنفی آنان صنفی پلمب و محتوا‌های مجرمانه نیز از صفحات و کانال‌های آن‌ها حذف شد.

او امنیت فضای مجازی را مطالبه مردمی و از اولویت‌های نیروی انتظامی دانست و گفت: پلیس پاسخگویی به مطالبات مردمی را وظیفه خود دانسته و در عمل به این وظیفه خطیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

سرهنگ عیسی آبادی تصریح کرد: همچنین با برخی افراد با بی توجهی به اخلاقیات و شئونات دینی و مذهبی با به اشتراک گذاری تصاویر یا پست‌های مبتذل و مستهجن باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی می‌شوند، به صورت قاطعانه پیگیری می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.