سرهنگ سپهوند از برنامه ریزی پلیس برای امنیت بخشی ویژه مدارس و دانشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از برنامه ریزی پلیس استان برای امنیت بخشی ویژه مدارس و دانشگاه‌ها متناسب با وضعیت لحاظ شده در سطح استان و اجرای تمهیدات ترافیکی و انتظامی پیرامون مدارس و دانشگاه‌های استان خبر داد.

سرهنگ سپهوند افزود: در کنار این تمهیدات در فضای حقیقی، برنامه‌ای ویژه نظارتی پلیس فتا استان در برخورد با هر گونه تهدیدات سایبری و با هدف افزایش امنیت دانش آموزان در هنگام بهره گیری از فضای مجازی در حال اجرا است.

او با تاکید بر ضرورت نظارت بیشتر والدین بر فرزندان با توجه به افزایش ساعات استفاده دانش آموزان از فضای مجازی از والدین خواست به منظور پیشگیری از هر گونه آسیب و خسارات جبران ناپذیر فرزندان خود را در این فضا تنها نگذاشته و به صورت مستمر بر نوع فعالیت آنان نظارت داشته باشند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان مرکزی با شماره‌های تماس ۰۹۶۵۸۰ و ۳۲۲۶۰۰۷۹ آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به خانواده‌های محترم در سطح استان است.

او شهروندان همچنین در صورت نیاز به دریافت هر گونه راهنمایی و ارائه گزارش‌ها در خصوص مشاهده موضوعات آسیب زا در فضای مجازی می‌توانند موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به کارشناسان این پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار