تهیه کننده برنامه طنین گفت: برنامه رادیویی طنین به مدت یک ساعت به زوایای مختلف شخصیت والای شهادت سردار سلیمانی می‌پردازد.

رضا قادری فر تهیه کننده برنامه رادیویی طنین اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با هدف توانمندی و حمایت هنرمندان جوان از سراسر کشور، از ابتدای تابستان امسال توانستیم برنامه‌ طنین را در چند بخش مختلف که چهارمین بخش آن به زوایای مختلف شخصیت والای سردار شهید سلیمانی به مدت یک ساعت می‌پردازد را تنظیم و آماده پخش کنیم.

او در خصوص سایر بخش‌های برنامه طنین افزود: سایر قسمت‌ها که در برنامه رادیویی خوزستان پخش شدند درمورد بمباران هوایی ۴ آذر اندیمشک، روز پرستار و کرونا را شکست می‌دهیم بود که این خود نشان دهنده توجه تیم رایبد به تولید برنامه‌های ارزشی است که مورد استقبال بی نظیر شهروندان قرار گرفت.

قادری فر تصریح کرد: چهارمین بخش این برنامه به مناسبت اولین سالگرد سردار شهید سلیمانی مختص به این شهید والا مقام است، که ساعت ۱۶:۲۵ دقیقه امروز پنجشنبه در برنامه رادیویی استان موج FM ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می‌شود.

تهیه کننده برنامه رادیویی طنین اندیمشک ادامه داد: تیم رایبد همزمان با پیشبرد اهداف هنری تلاش می‌کند به مهارت و توانمندی افراد کم تجربه که در طی روند کار به تیم می‌پیوندند توجه کافی داشته باشد.

این تهیه کننده بیان داشت: از مهم‌ترین اهداف این گروه حفظ ارزش‌های دینی و نشان دادن آن به همگان در بخش‌های مختلف سیمایی و نشان دادن هنر به معنای واقعی خودش است، امیدواریم بتوانیم در آینده با کشف استعداد‌های جوانان در بخش‌های فرهنگی و هنری، شاهد پیشرفت بیشتر هنرمندان جوان کشور باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.