رئیس هیات ورزش‌های همگانی اهواز گفت: پایگاه‌های ورزش همگانی در مدارس مناطق محروم آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز تاسیس خواهد شد.

ابراهیم نریموسی رئیس هیات ورزش‌های همگانی کلانشهر اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با هدف توسعه ورزش همگانی در جامعه دانش آموزی و فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه ۲ این کلانشهر، نشستی با مدیر اداره آموزش و پرورش این ناحیه آموزشی برگزار شد.

او با اشاره به با آثار و فواید نهادینه شدن فرهنگ ورزش‌های همگانی بین دانش آموزان، فرهنگیان و اولیای دانش آموزان افزود: باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات اعم از مادی و معنوی در نیل به اهداف استفاده کرد.

تاسیس پایگاه‌های ورزش همگانی در مدارس مناطق محروم ناحیه ۲ اهواز

نریموسی اظهار داشت: در این نشست همچنین مقرر شد با همکاری هیات ورزش‌های همگانی کلانشهر اهواز، پایگاه‌های ورزش همگانی در مدارس مناطق محروم تحت پوشش آموزش و پرورش ناحیه ۲ تاسیس شوند.

تقی زاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز ضمن اشاره به توافق نامه بین اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و هیات ورزش‌های همگانی استان بیان کرد: حرکت ایجاد شده در زمینه توسعه ورزش همگانی در سطح استان قابل تقدیر بوده و امیدواریم طرحی که در حال اجرا است منجر به افزایش نرخ مشارکت کنندگان در فعالیت‌های ورزشی با ماهیت همگانی شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار