سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت اندیکا از بهره مندی قالیبافان شهرستان از پوشش بیمه رایگان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود بلدی سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت اندیکا گفت: با عنایت به آخرین اصول صادره از سمت مرکز ملی فرش ایران مبنی بر حمایت حداکثری از فعالان عرصه تولید فرش دستباف، با امکان پوشش حداکثری قالیبافان در صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر شرایط جدیدی فراهم شده است که عموم فعالان این عرصه برای دریافت این خدمات می‌توانند به اداره صمت اندیکا مراجعه نمایند.

او بیان داشت: حق بیمه سهم پرداختی قالیبافان در سال اول رایگان بوده و از شوی دولت پرداخت می‌شود و کلیه افراد شاغل به شغل قالیبافی و حرفه‌های مرتبط با آن که ساکن شهر‌ها باشند نیز علاوه بر روستاییان می‌توانند تحت پوشش این بیمه قرار گیرند. همچنین نقل و انتقال بیمه پردازی از این نوع بیمه به سایر بیمه‌ها نظیر تامین اجتماعی و ... وفق قانون نقل و انتقال امکان پذیر است.

بلدی در پایان افزود: متقاضیان می‌توانند حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۲۲ دی ماه با در دست داشتن تصویر شناسنامه، کارت ملی و یک قطعه عکس ۳*۴ جدید به اداره صمت اندیکا مراجعه نمایند. ضمناً محدوده سنی متقاضیان باید بین ۱۸ تا ۵۰ سال باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار