مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت اورژانس و فوریت‌های پزشکی فارس از جان باختن یک کودک و مسمومیت ۴ تن بر اثر استنشاق گاز منوکسید کربن در اقلید خبرداد.

حسن همتی در گفت‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از فوت یک کودک ۸ ساله و مسمومیت ۴ تن در شهرستان اقلید بر اثر مسمویت با گاز منوکسید کربن خبر داد.

او اظهار داشت:  ساعت ۱۹ و ۵۱ دقیقه امشب طی تماسی با اورژانس ۱۱۵ فارس مبنی بر گازگرفتگی یک خانواده بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان فارس بیان کرد:  با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از مسمومیت کودک با گاز co گذشته بود متاسفانه به دلیل شدت عوارض ناشی از مسمومیت، جان خود را از دست داده بود و مابقی مصدومان به بیمارستان حضرت ولی عصر اقلید منتقل شدند.

همتی  به شهروندان توصیه کرد نکات ایمنی را هنگام استفاده از وسایل گازسوز رعایت کنند.

۱۶ مجروح حاصل دو سانحه رانندگی

او با اشاره به  اینکه امروز در محور‌های محور فیروزآباد- فراشبند و فیروزآباد به شیراز شاهد وقوع دو تصادف رانندگی بودیم، ادامه داد: در حادثه نخست که بین دو دستگاه خودرو سواری پژوپارس و موتورسیکلت رخ داد ۸ تن مجروح و همگی به بیمارستان حضرت قائم فیروزآباد اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت اورژانس و فوریت‌های پزشکی فارس تصریح کرد:  در حادثه بعدی که در محور فیروزآباد-شیراز (روستای مرادآباد) بین سه دستگاه خودرو سواری پژوپارس- وانت پیکان-پژو ۴۰۵ رخ داد ۸ تن مصدوم شدند.

همتی با بیان اینکه ۴ تن از مجروحان به بیمارستان قائم فیروزآباد منتقل و ۴ تن دیگر در محل حادثه بصورت سرپایی درمان شدند، اظهار کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان این حوادث ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار