یک جوان برزیلی به دلیل هزینه‌های بالا در خرید موتور سیکلت اقدام به ساخت حرفه‌ای ماکت مقوایی آن برای جوانان کرد.

موتورسیکلت مقوایی ماکت ساز جوان برزیلیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک جوان برزیلی با ساخت ماکت‌های موتور سیکلت، در فضای مجازی به شهرت رسیده است. او درباره  ماهیت کار خود می‌گوید که کار ساخت ماکت به شدت سخت و طاقت‌فرسا بوده و نیاز به ظریف کاری دارد و هر کدام از آن‌ها حدود ۱۰ ماه از او وقت می‌برد.

او در ادامه گفت: می‌خواهد ماکت موتور سیکلت‌هایی که جوانان آرزوی خرید آن را دارند، ولی پولی برای خرید آن ندارند را بسازد. 

شبکه Russia Today ویدئویی از این نوجوان برزیلی را نشان می‌دهد که مراحل تولید موتور را طی کرده و در نهایت یک ماکت حرفه‌ای تولید می‌کند؛ البته به نظر می‌رسد چندین سال برای اتمام آن وقت صرف کرده است.

این پسر برزیلی درباره کارش می‌گوید: تمام سعی خود را می‌کنم تا ماکت موتور از نظر ابعاد و دیگر شاخص‌ها، شباهت‌ زیادی با موتور سیکلت واقعی داشته باشد. من همیشه کارم را با دقت و علاقه انجام می‌دهم و ویدئو‌هایی از انجام کارم در فضای مجازی منتشر می‌کنم که این کار به من حس خوبی می‌دهد، چراکه نظرات خوبی مثل اینکه چقد در کارت حرفه‌ای هستی یا چه قدر کارتو دوست داری، دریافت می‌کنم.

در ادامه ویدئوی منتشر شده از ساخت ماکت حرفه‌ای توسط این پسر جوان را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار