سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: به اصحاب فرهنگ و هنر استان تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرونایی پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عماد تشکری، سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ستاد کرونا تسهیلات ویژه ای برای اصحاب فرهنگ و هنر در نظر گرفته و دستورالعمل جدیدی در این رابطه صادر شده است.

او افزود: تسهیلات پرداختی با نرخ سود ۱۲ درصد و طی اقساط ۲۴ ماهه بوده و مشمول دوره تنفس تا پایان خردادماه سال آینده است.

تشکری سقف تسهیلات در گروه‌های مختلف فرهنگی و هنری را متفاوت دانست و خاطر نشان کرد: فعالیت‌ها و مشاغل مطبوعاتی، رسانه‌ای و تبلیغاتی از ۷۵ تا ۲۸۵ میلیون تومان، مشاغل سینمایی، سمعی و بصری از ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان، آموزشگاه‌های هنری، اساتید، هنرمندان و مربیان هنری، کانون‌های سرگرمی‌های نمایشی و زیرمجموعه‌های مشاغل هنری از ۲۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان، دفاتر خدمات زیارتی ۱۲۰ میلیون تومان، مدیران کاروان و کارگزاران خدمات زیارتی ۲۰ میلیون تومان، موسسات مردمی فرهنگی قرآن و عترت، مدرسان، مربیان و فعالان قرآنی از ۹ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان، ناشران (بنا بر رتبه) و... از ۲۰ میلیون تا ۶۰۰ میلیون تومان می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.

تشکری تاکید کرد: مرجع رسیدگی و تایید درخواست‌ها و اطلاعات تخصصی متقاضیان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

او از تمامی اصحاب فرهنگ و هنر خواست با مراجعه به سامانه کارا kara.mcls.gov.ir و بخش ثبت نام متقاضی وزارت فرهنگ و ارشاد، به منظور اخذ تسهیلات بانکی درخواست‌های خود را ثبت نمایند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در پایان خاطر نشان کرد: اشخاصی که قبل از دستورالعمل جدید از تسهیلات کرونا استفاده کرده اند مجددا می‌توانند مابه التفاوت مبلغ درخواستی را دریافت کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار