سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره برگزاری بازی فردا (دوشنبه) بین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، در مورد برگزاری بازی فردا (دوشنبه) بین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس، اظهار کرد: فردا مسابقه‌ای بین ۲ تیم قدیمی فوتبال کشورمان برگزار می‌شود. به لحاظ برگزاری، ما میزبان ۲ تیم هستیم. امیدوارم بازی خوبی باشد و هواداران لذت ببرند. در ضمن شرایطی به وجود بیاید که هواداران را زودتر روی سکو‌ها ببینیم.  

او در خصوص برنامه‌های سازمان لیگ برای بازی فردا، عنوان کرد: ما در ۲ بخش وظایف خودمان را تقسیم بندی کرده ایم. یکی بحث مسئولیت‌های اجتماعی است که در ابعاد فرهنگی و اجتماعی موظف هستیم، انجام وظیفه کنیم. درباره مسائل فرهنگی، برنامه‌های خوبی مثل تقدیر از شهدا را ترتیب داده ایم.   

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در ادامه بیان کرد: در مورد بحث فنی هم سعی می‌کنیم بازی را در زمان مقرر برگزار کنیم. شیوه نامه‌های بهداشتی در این مسابقه ۱۰۰ درصد رعایت می‌شوند و تیم‌ها هم در این زمینه با ما همکاری خواهند کرد.  

او در زمینه این که آیا تست دوپینگ یکی از بازیکنان استقلال مثبت شده است یا خیر، گفت: در این مورد مسئولان پزشکی باید صحبت کنند. موضوع دوپینگ به ما ارتباطی ندارد. در خصوص مسئله دوپینگ همه چیز محرمانه است و ما هم در خلال بازی متوجه می‌شویم.

دربی استقلال و پرسپولیس دوشنبه ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار