نکیسا، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی را در خصوص شرایط این تیم در شهرآورد تهران بیان کرد.

نیما نکیسا، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دربی  استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: دربی یک بازی کاملا مجزا است؛ حتی اگر ۲ تیم همه بازی‌های خود را هم واگذار کرده باشند و یا همه تیم‌ها را  برده باشند، باز هم دربی یک بازی مجزا است و حساسیت‌ها و شرایط خاص خودش را دارد.

او ادامه داد: هر کدام از تیم‌ها برای شاد کردن دل هواداران خود و بهبود نتایج و جایگاه خود در جدول لیگ به دنبال پیروزی در این بازی هستند.

نکیسا درباره شرایط این روز‌های تیم پرسپولیس افزود: تیم پرسپولیس از بازی‌های سخت لیگ قهرمانان آسیا به لیگ برتر رسید و به محض این که به لیگ ایران برگشت، با توجه به این که بازی های این تیم قبل از فینال آسیا، مقابل تیم‌های نساجی و  ذوب‌آهن لغو شده بودند، باید دیدارهای معوق خود را برگزار می‌کرد.

او ادامه داد: تیم پرسپولیس، توانست نماینده شایسته‌ای برای ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشد و دلایلی که باعث شدند پرسپولیس نتیجه نگیرد؛ تجهیزات، امکانات و برنامه ریزی‌ها بودند؛ اما تا همین مرحله هم تیم پرسپولیس با همت و غیرت بازیکنان و با درایت کادر فنی باعث سربلندی ایران در آسیا شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت تیم استقلال در آستانه دربی گفت: در باشگاه استقلال اتفاقات خوبی افتاده است. محمود فکری با حمایت هواداران در این تیم به یک ثبات رسیده است و با توجه به این که در چند بازی گذشته بازیکنان مصدومی از جمله شیخ دیاباته و داریوش شجاعیان را در اختیار نداشت، اما به یک ساختار تیمی خوبی رسید و این تیم توانست در چند هفته گذشته امتیازهای لازم را جمع کند.

نکیسا در ادامه تصریح کرد: با وجود همه این موارد، بازی دربی شرایطی کاملا مجزا نسبت به سایر بازی‌های لیگ فوتبال دارد و امیدوارم ۲ تیم یک بازی خوب و تماشاگر پسند را به نمایش بگذارند؛ به دلیل این که این بازی (به خاطر شرایط شیوع بیماری کرونا) بدون تماشاگر برگزار می‌شود، مردم از دیدن این بازی در خانه هایشان لذت ببرند.

دروازه بان سابق پرسپولیس همچنین درباره شرایط کنونی دروازه بانان ۲ تیم گفت: هر ۲ دروازه‌بان در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و نویدبخش دروازه بان‌های ملی آماده ما هستند؛ حامد لک بهترین دروازه بان آسیا شده و رشید مظاهری هم در بازی‌های گذشته استقلال به خصوص بازی با گل گهر یک چهره آماده از خود به نمایش گذاشته است؛ امیدوارم این ۲ دروازه بان در دربی هم عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارند و با واکنش‌های خود جذابیت‌های بازی را بالا ببرند.

او در پایان درباره نتیجه بازی دربی گفت: نمی‌شود پیش بینی خاصی از این بازی داشت؛ با وجود این که خود من هم در چند دربی بازی کرده‌ام، حتی به عنوان بازیکن یا طرفدار فوتبال هم بازی‌های استقلال و پرسپولیس قابل پیش بینی نیستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار