سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: ۱۰ هزار نفر از جامعه ایثارگری این استان مشمول دریافت مسکن هستند که باید برنامه‌ریزی لازم برای خانه دار شدن این افراد صورت گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، محمود زرین‌جویی،سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهار کرد: از این تعداد سه‌هزار نفر در اولویت هستند که باید طی پنج سال آینده برای آن‌ها مسکن تامین شود.

او با اشاره به اینکه بیکاران جامعه ایثارگری لرستان ۶ هزار و ۴۰۰ نفر هستند افزود: این استان به لحاظ بیکاری جامعه ایثارگری جزو چهار استان نخست کشور است که طی تفاهم‌نامه میان بنیاد کشور و استانداری، طی پنج سال آینده ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از جامعه ایثارگری لرستان مشغول به کار می‌شوند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اضافه کرد: نسبت جمعیت استان به کشور ۲.۳ و جمعیت ایثارگر ما نسبت به کل کشور ۲.۸۶درصد و ۵۶ صدم درصد بیشتر از میانگین کشور می‌باشد بنابراین باید توجه ویژه‌تری به این قشر معطوف شود.

زرین جویی همچنین با بیان اینکه از ۶۱۵ گلزار شهدای لرستان ۴۶۸ گلزار ساماندهی شده است تصریح کرد: در حال حاضر ۱۴۷ گلزار شهدا با ۹۰۰ مزار شهید ساماندهی نشده است.

او تاکید کرد: این در حالی است که وظیفه تعمیر و نگهداری گلزار‌های شهدا بعد از ساماندهی سطح شهر، برعهده شهرداری و در سطح روستا‌ها برعهده دهیاری است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.