متخصص اعصاب و روان دانشکده علوم پزشکی سیرجان از راه اندازی مرکز روان درمانی و مشاوره دانشکده علوم پزشکی سیرجان در محل کلینیک زنده‌یاد حسینی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، فهیمه ناظری، متخصص اعصاب و روان دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: آمار گواه از افزایش برخی مشکلات روانشناختی در جامعه به ویژه اضطراب و مشکلات گوناگون روانشناختی ناشی از دوران شیوع کرونا است که نیاز به دریافت خدمات روان درمانی و مشاوره را بیش از پیش گوشزد می‌کند.

او افزود:آمار بالای طلاق نیاز به مشاوره پیش از ازدواج و نیز افت تحصیلی کودکان و نوجوانان به دلیل مسائل روانشناختی به سمتی رفته است که ناگزیر هستیم از خدمات روانشناختی و مشاوره متخصصان این حوزه بهره گرفته شود.

ناظری با اشاره به اینکه مرکز روان درمانی و مشاوره دانشکده علوم پزشکی یک کلینیک متمرکز علمی و آکادمیک با ارائه انواع خدمات مرتبط می‌باشد، تصریح کرد: در این مرکز خدمات روان درمانی، درمان تحلیلی کوتاه مدت، زوج درمانی، مشاوره ازدواج، مشاوره کودکان و نوجوان، مشاوره تحصیلی، درمان افسردگی، اضطراب، وسواس و روانپزشکی کودکان در یک محل و به همت متخصصان اعصاب و روان و روانشناس ارائه می‌شود.

او بیان کرد:مرکز روان‌درمانی و مشاوره دانشکده علوم پزشکی سیرجان واقع در کلینیک زنده‌یاد حسینی این دانشکده واقع در خیابان ابن سینا در دو نوبت صبح و عصر و در حال حاضر با حضور خانم محسنی و امیری از متخصصان  اعصاب و روان سیرجان، خدمات روانشناسی را با تعرفه‌های دولتی  ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار