مردم خراسان رضوی از ابتدای امسال تاکنون ۲۳۰ میلیارد ریال به ستاد بازسازی عتبات عالیات کمک کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ؛ اکبر پارسا رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی در حاشیه برگزاری همایش منطقه‌ای ستاد بازسازی عتبات عالیات جنوب خراسان رضوی که در تربت حیدریه برگزار شد، گفت: بر اساس برنامه ریزی دست اندرکاران ستاد مرکزی عتبات عالیات، تعهد ایجاد شده برای ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی در سال ۹۹ بر اساس سرانه جمعیت هر نفر ۵ هزار تومان اعلام شده است که در این استان رقمی حدود ۳۰ میلیارد تومان می‌شود.

او افزود: امسال و در ادامه جمع آوری نذورات مردمی، مطلاکاری چهار درب از حرمین شریفین کاظمین به همت ستاد بازسازی خراسان رضوی در تیرماه آماده و همراه یک محموله ۹ میلیارد تومانی وجوهات نقدی و غیر نقدی به عراق ارسال شد.


بیشتر بخوانید


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی ادامه داد:تاکنون بیش از ۸۰ درصد تعهد جمع آوری نذورات در خراسان رضوی محقق شده است.

پارسا به اهداف بلند مدت ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی نیز اشاره و تصریح کرد: در گام نخست تکمیل صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله در کربلا و در مرحله بعد نیز ساخت صحن امام محمد باقر (ع) با وسعت ۱۰ هزار متر مربع در کاظمین با همراهی چهار استان خراسان شمالی و جنوبی، قم و فارس و همچنین در گام سوم توسعه سامرا و حرمین نیز مدنظراست.

انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۴:۴۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام من ۵۵سالم هست دو فرزند دارم از ار دنیاهیچی ندارم با دوازده تومان پول کجا به من خونه میدن ازاین پول کمکی به من کنید بخدا خدا ورسولش بیشتر راضی میشن ازشیراز هستم شماره من ۰۹۱۶۴۴۲۵۶۸۲