سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش گفت: بازی امروز شاهین و چوکا سرشار از تاکتیک بود و به نظرم هر دو تیم تاکتیکی‌ترین بازی خود را در این فصل انجام دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی لطیفی سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش پس از تساوی شاگردانش در مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: سه چهار موقعیت خوب داشتیم. می‎دانستیم در ۱۰ دقیقه پایانی حریف رو به حمله می‌آورد و باید از حمله آن‌ها برای ضد حمله‎ها استفاده کرد که با وجود ایجاد چند موقعیت خوب موفق به گلزنی نشدیم.

لطیفی ادامه داد: بازیکنان چوکا تالش با وجود آسیب دیدگی فراوان، اما عملکرد خوبی در مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر داشتند و  از عملکرد آن‌ها رضایت دارم.

او افزود: دیر آمدم به تیم و بازیکنان با سلیقه من جذب نشده‌اند تلاش کردیم که بازیکنان بی‌انگیزه و بی روحیه به خودباوری برسند.


بیشتر بخوانید


سرمربی چوکا گفت: به دلیل آسیب دیدگی بازیکنان تاکنون در هیچ یک از بازی‌ها ترکیب اصلی تیم را در اختیار نداشتم.

لطیفی تاکید کرد:مالک جدید تیم و هواداران از من خواسته اند که تمرکز را بر مسائل فنی بگذارم. قول می‌دهم چوکا هم در لیگ یک بماند و هم از تیم‌های خوب لیگ باشد.

او بیان کرد: با مالکیت جدید تیم به هواداران قول می‌دهم با یک برنامه سه ساله تیم را به لیگ برتر برسانیم، چون گیلان مانند بوشهر، خوزستان و آذربایجان مرکز استعداد‌های فوتبالی است.

سرمربی چوکای تالش در خصوص شرط بندی در فوتبال ایران هم عنوان کرد: در قشر‌های داوری، بازیکنان و مربیان با وجود پاکی عمده آنها، پنج درصد فاسد نیز وجود دارد که باید به کمک خود این مجموعه‌ها و نیرو‌های امنیتی این افراد شناسایی شوند  تا فوتبال به طور کامل از وجود افراد فاسد پاکسازی شود.

در هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور دیدار شاهین شهرداری بوشهر و چوکا تالش بعدازظهر امروز در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار شد به تساوی بدون گل انجامید.

چوکا تالش هم با ۶ امتیاز در جایگاه هفدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول فوتبال است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.