پیکر پاک یک شهید گمنام پس از آیین تشییع با حضور مردم قدرشناس و مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی و سپاه گیلانغرب در مرکز آموزشی شهید ثابتخواه این شهرستان آرام گرفت.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پیکر پاک شهید گمنام که در سال ۶۴ در عملیات رمضان در جنوب کشور به شهادت رسیده بود، توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح شناسایی و پس از تشییع به صورت خودرویی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا در محل مرکز آموزشی شهید ثابتخواه گیلانغرب به خاک سپرده شد.

فرمانده قرارگاه غرب نجف اشرف گفت: شهدای گمنام سند استکبارستیزی و مظلومیت ملت ایران و سند رسوایی دشمنان هستند.

 محمدنظر عظیمی افزود: برکات خون‌های مطهر شهدا و ایستادگی ومقاومت ملت ما امروز واقعیت‌های چهره کریه استکبار را بیش از پیش به دنیا نشان داده است.

او افزود: شهدای گمنام سند حقانیت و اقتدار ملت ما هستند، واقعیت‌هایی که ثبت شده اند و امروز می‌بینیم به برکت همین خون‌های مطهر توطئه‌های دشمنان به لطف خداوند به خودشان بر می‌گردد.

او گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید مراقبت کنیم تابه تکلیفمان عمل کنیم.

 عظیمی افزود: امروز شاهد جنایت‌های استکبار علیه ملت‌های مظلوم و دفاع از حکومت‌های مرتجع هستیم چیزی که در دفاع مقدس هم همین اتفاق افتاد، اما پایمردی و ایستادگی و مقاومت ملت ما نقشه‌های شوم دشمنان را به یاس مبدل کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.