رئیس پلیس راه مازندران گفت: مجوز‌های تردد که از مبادی مختلف صادر شده بود از فردا بلا اثر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های جدید برای تردد خودرو‌ها در جاده‌های استان از صبح فردا اعمال می‌شود، گفت: این محدودیت برابر شیوه نامه‌های بهداشتی در شهر‌های قرمز و نارنجی با کنترل بیشتر از صبح فردا اعمال خواهد شد.

او افزود: بر اساس تصمیمات گرفته شده مجوز‌های تردد که از مبادی مختلف صادر و تا امروز استفاده می‌شد از فردا بلا اثر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه برابر شیوه نامه‌های اعلام شده افراد ساکن و شاغل در شهر دیگر باید مدارک مثبته را همراه داشته باشند، گفت: ارائه ابلاغیه قضایی و مدارک درمانی برای افرادی که پیگیر شکایت یا درمان خود در شهری غیر از محل سکونت خود هستند نیز الزامی است.

سرهنگ قدمی ادامه داد: این افراد فقط مجاز به تردد در همان شهر هستند و افراد غیر بومی نیز از فردا از ورود به شهر‌ها خودداری و از کنار گذر عبور کنند

او با بیان اینکه کنترل و اعمال قانون در مبادی ۵۷ گانه استان هم توسط ماموران انتظامی و هم توسط دوربین‌های نظارتی انجام می‌شود، گفت: جریمه‌های یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی برای تردد‌های غیرضروری از صبح فردا با دقت اعمال می‌شود.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار