مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به منظور افزایش تاب آوری و کاهش خاموشی، عملیات اصلاح و ساماندهی شبکه برق در شهرستان کارون انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت:به منظور افزایش تاب آوری و کاهش خاموشی، عملیات اصلاح و ساماندهی شبکه برق شهرستان کارون با بکارگیری۶۳ نفر در قالب گروه‌های عملیاتی، پشتیبانی و نظارت و همچنین ۱۰ دستگاه بالابر و یک دستگاه جرثقیل  با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال در مدت یک روز انجام  شد.

او تبدیل ۵۷۰ متر سیم فوکس به هاینا، تعویض ۴ عدد کراس آرم چوبی، تعویض ۶۰ عدد مقره کششی، تعویض ۳۲ عدد مقره میخی، نصب ۳ پایه بتونی جدید، تبدیل ۷ مورد طرح ورتیکال به ۱۰۷، اصلاح ۸ مورد مقره میخی انتهایی به مقره کششی، تعویض ۴ مورد اسپیسر فشار متوسط و نصب ۲۹ عدد بوش اسپلایس را از جمله  اقدامات انجام شده در ساماندهی و اصلاح شبکه برق شهرستان کارون برشمرد.

کریمی اظهار داشت: مجموعه برق اهواز با برنامه ریزی‌های گسترده و شناخت فرصت‌ها، تلاش دارند با پیش بینی، رفع نواقص و مشکلات احتمالی موجود، جریان پایدار برق با ولتاژ مطلوب و ضریب اطمینان بالا را به منظور افزایش رضایتمندی در اختیار شهروندان و صاحبان کسب و کار قرار دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.