کریمی گفت: عملیات مقره شویی در سطح معابر شهری اهواز به منظور پایداری برق و پیشگیری از خاموشی در فصل بارندگی آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به آغاز عملیات مقره شویی در سطح معابر این کلانشهر گفت: با پایان فصل تابستان و با توجه شرایط جوی حاکم بر منطقه و نشست آلاینده‌ها روی شبکه، شست و شوی تجهیزات برق به منظور پایداری شبکه برق ضروری است.

او با بیان اینکه شست و شوی مقره‌ها پیش از اولین بارندگی با استفاده از تجهیزات مدرن و بدون اعمال خاموشی انجام می‌شود، افزود: پیش از آغاز عملیات مقره شوی، براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در یک مانور ضربتی از سوی ماشین آلات ویژه شست و شوی تجهیزات منصوبه خروجی‌های ایستگاه‌های برق در سطح کلانشهر اهواز صورت گرفت.

آغاز عملیات مقره شویی سطح معابر شهری در اهواز

کریمی اظهار کرد: بالغ بر ۱۰ هزار کیلومتر طول شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ ترانس تغذیه کننده برق مشترکان روی خطوط در کلانشهر اهواز نصب هستند که باید قبل از اولین بارندگی با تلاش و همکاری گروه‌های ویژه مقره شویی پاکسازی شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیان داشت: به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از اخلال در بازار، طبق برنامه ریزی‌های انجام شده عملیات مذکور در معابر پر تراکم در روز‌های تعطیل انجام خواهد شد و امروز جمعه عملیات مقره شویی با بهره گیری از ۳ دستگاه خودروی مقره شوی ۱۰ هزار لیتری و ۶ دستگاه خودروی مقره شوی ۵ هزار لیتری از میدان چمران انتهای کیانپارس عملیات شست و شوی خطوط آغاز شد و تا امانیه میدان راه آهن، میدان ساعت و در ادامه بطرف میدان دانشگاه و بلوار اصلی گلستان تا میدان کارگر ادامه یافت.

آغاز عملیات مقره شویی سطح معابر شهری در اهواز

او ادامه داد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده روزانه ۵۰ هزار لیتر آب مقطر جهت شست و شوی طول خطوط فشار متوسط، با تلاش خودرو‌های پیشرفته مقره شو از نیروگاه رامین اهواز بارگیری و جهت اجرای عملیات به محل‌های تعیین شده جهت انجام عملیات اعزام می‌شوند.

کریمی تصریح کرد: انجام این عملیات با هدف حفظ و پایداری هر چه بیشتر شبکه و جلوگیری از قطع برق احتمالی ناشی از وجود آلاینده‌ها روی خطوط، و همچنین در جهت جلب رضایت شهروندان در کلانشهر اهواز برنامه ریزی شده و در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار