رئیس بسیج جامعه پزشکی مهاباد گفت: در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ حسینی رئیس بسیج جامعه پزشکی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی توسط تیم‌های حمایتی بسیج جامعه پزشکی برای خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شده است.

حسینی با اعلام اینکه ارزش هر بسته معیشتی ۳۰۰ هزار تومان بوده، افزود: طرح شهید قاسم سلیمانی با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا به شیوه محله‌محور آغاز شده و برگزار کنندگان آن با مراجعه به درب منازل، بیماریابی انجام داده و از خانواده‌های نیازمند دست گیری می‌کنند.

بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد نیز گفت: بهره گیری از تجربیات کارشناسان موفق در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح شهر و تعمیم آن به سایر محلات و مناطق دیگر سطح شهر برای افزایش ارتقا شاخص‌های برنامه کنترل و مدیریت کووید ۱۹ در شهرستان می‌تواند موثر باشد.

او اذعان کرد: با توجه به مشارکت سازمان‌های بسیج و هلال احمر در این طرح هر دو هفته یک بار ارزیابی مجدد از نقاط قوت و ضعف اجرای این برنامه در شهرستان باید انجام شود تا هماهنگی بیشتری میان همکاران انجام گیرد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.