حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه امنیت موجود در جامعه مرهون جان فشانی‌های شهداء است، گفت: اگر بررسی دقیق در طول عمر انقلاب صورت گیرد حرکت با منطق شهداء موجب پیشرفت در جامعه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام نوراله کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان ایلام در نشست با تیم اعزامی همراهی و همکاری با نیرو‌های مسلح در امور ایثارگران، گفت: ما در سال‌های گذشته در زمینه‌های مختلف تکنولوژی نانو، هسته‌ای، موشکی و ... پیشرفت‌های بی‌نظیری داشتیم و این پیشرفت‌ها در مسیر راهبرد‌ها و توصیه‌های مقام معظم رهبری (مدظله عالی) صورت گرفته است.

او افزود: مدنظر قرار دادن فرامین و ارشادات مقام معظم رهبری (مدظله عالی) و حرکت با منطق شهداء موجب پیشرفت در جامعه شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: تجربه نشان داده که وابستگی به خارج از کشور و ارتباط با آمریکا مبنی بر کسب منافع، ما را دچار خسران کرده و به ما ثابت شده که باید به خود اتکایی و درونگرایی توجه ویژه داشته باشیم.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: پیش رفتن با منطق شهداء ما را در دنیا به کشوری ابرقدرت تبدیل کرده و درونگرایی ملت ما موجب تعظیم آمریکا در مقابل ایران شده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود به ولایی بودن مردم استان ایلام اشاره کرد و افزود: مردم استان ایلام آزمون‌های سختی در طول انقلاب و قبل از آن داده اند و ۲ تجربه تلخ اول و آخر جنگ تحمیلی که مردم استان ایلام و عشایر با توجه به نبود پایگاه‌های ثابت ارتش در سطح استان با همت و شجاعت خود توانستند از این مرز و بوم دفاع کنند.

امام جمعه ایلام اعلام کرد: از افتخارات دیگر مردم این استان در کنار نیرو‌های مسلح در دوران دفاع مقدس بازپس‌گیری ارتفاعات میمک در ۱۹ دی ماه سال ۵۹ و اولین عملیات موفق بر علیه دشمن بعثی و تبدیل راهبرد تهاجمی دشمن به راهبرد دفاعی است.

حجت الاسلام کریمی تبار در پایان یادآور شد: شهدا، امنیتی بی مثال در منطقه برای ما به ارمغان آوردن و نیرو‌های مسلح ما (نیروی انتظامی، سپاه و ارتش) با مدنظر قرار دادن منطق شهداء و پیروی از رهنمود‌های ولایت فقیه، این مهم را حفظ و ارتقاء بخشیدند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: دفاع مقدس ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.