رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ارتقا کیفی آموزش و جذب رشتۀ پزشکی مهمترین اولویت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در بخش آموزش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حسین ابراهیمی‌پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در نشست با اعضای تیم ارزیاب رشته پزشکی در کلان منطقه ۹ کشور گفت: ارتقا کیفی آموزش و جذب رشتۀ پزشکی مهمترین اولویت دانشگاه در بخش آموزش است و تمام توان خود را برای فراهم نمودن بستر‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این امر به‌کار بسته‌ایم.

او با بیان این‌که از دیرباز خدمات مجموعۀ بهداشت و درمان تربت حیدریه در سطح منطقه زبانزد بوده‌است افزود: بایستی تلاش کنیم تا سطح آموزش دانشگاه نیز شاهد جهشی بلند باشد و این مهم بدون فراهم نمودن زیرساخت‌ها و افزایش رشته‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ادامه داد: پروژه‌های عمرانی حوزۀ آموزش، تحقیقات و فناوری و تمرکز دانشگاه در پروژه‌های عمرانی معطوف به پردیس است و با تکمیل این مرکز مهم گام بلندی در جهت ارتقای آموزشی دانشگاه برداشته خواهد شد و در حال حاضر نیز اعضای هیئت علمی دانشگاه با تلاش خود و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود دستاورد‌های قابل‌توجهی داشته‌اند که شایسته تقدیر است

انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.