فرماندار دلفان:

سردار سلیمانی بهترین الگو برای خدمت به مردم است

فرماندار دلفان گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی بهترین الگو برای خدمت به مردم است چراکه اخلاص در عمل به معنای واقعی در مکتب این شهید بزرگوار دیده می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، نورالدین درمنان،فرماندار دلفان روز سه‌شنبه در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری "نامه به سردار دلها" گفت: مهمترین عامل محبوبیت شهید سلیمانی، عمل صالح و مردمی بودن است که او را تا ابد جاودان ساخت.

او اظهار کرد: امروز ملت بصیر ایران اسلامی با وجود دشمنی‌های استکبار جهانی، با برخورداری از دلاورمردانی همچون سردار سلیمانی، با عزت، صلابت و اقتدار راه خود را ادامه می‌دهد.

درمنان گفت: مردم ایران در طول تاریخ سراسر افتخار استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده‌اند هیچ گاه زیر بار ظلم و ستم نرفته و تا آخرین نفس برابر زیاده‌خواهی استکبار مقاومت می‌کنند.

فرماندار دلفان اضافه کرد: زبان هنر همواره به عنوان یکی از مهمترین راه‌های انتقال آرمان و ارزش‌های انقلاب و مردم ایران به دنیا بوده و مورد توجه قرار داشته است.

درمنان گفت: انتقال فرهنگ و ارزش‌های شهدا به نسل حاضر اقدامی ارزشمند و مهم است چراکه شهیدان برای ما بهترین الگو هستند و باید همیشه یاد و خاطره آنان را زنده نگه داشت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.