دادستان شهرستان کهگیلویه گفت: به مناسبت گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ۵ نفر زندانی جرایم غیرعمد مالی در کهگیلویه آزاد شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سعادتیان دادستان شهرستان کهگیلویه در آیین آزادی ۵ زندانی جرائم غیر عمد گفت: سپاه پاسداران یکی از نهاد‌های عملگرا است و این برنامه که منجر به آزادی زندانیان شد بیانگر همت و تلاش انقلابی این نهاد ارزشی است.

سرهنگ ارسلان جو رئیس ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح استان هم در این آئین با قدردانی از سازمان بسیج حقوقدانان استان گفت: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد یکی از برنامه‌های مطلوب و در راستای اهداف سپاه است که انقلابی بودن سپاه را نشان می‌دهد. 

سرهنگ علیزاده مسئول بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: برنامه آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد از جمله برنامه‌های گرامی داشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی است.

سرهنگ علیزاده افزود: این برنامه در سطح ملی از طرف بسیج حقوقدانان کشور اجرا می‌شود و در این راستا تا پایان سال بیش از دو هزار زندانی در سراسر کشور آزاد خواهند شد.

او بیان کرد: آزادی پنج زندانی در شهرستان کهگیلویه آغاز این حرکت انقلابی و جهادی است و تا پایان سال ده‌ها زندانی در کهگیلویه و بویراحمد با همکاری سازمان زندان‌ها و خیران به آغوش خانواده باز می گردند.

جهان کهن مسئول کانون بسیج حقوقدانان کهگیلویه هم آزادی این پنج زندانی را نقطه عطفی در عملکرد این کانون دانست و از همراهی سازمان‌ها و موسسه خیریه امام حسن مجتبی (ع) قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.