صبح امروز در مراسمی قرارگاه فرهنگی ولایت در تربت حیدریه آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عصمتی امام جمعه تربت حیدریه در مراسم آغاز به کار قرارگاه فرهنگی ولایت که با حضور مسئولین فرهنگی تربت حیدریه برگزار شد، گفت: فرهنگ زیربنای همه تلاش‌های ماست و به همه تلاش‌های ما جهت می‌دهد و این جای هیچ تردیدی نیست.

او افزود: قرارگاه فرهنگی باید خیلی قبل‌تر تشکیل می‌شد و امیدواریم که این اقدام آغازی برای انجام کار‌هایی در حوزه فرهنگ باشد.

امام جمعه تربت حیدریه ادامه داد: خداوند راه نفوذ کفار را برای مومنان از هر جهت و جایگاهی مسدود کرده و مورد قبول خداوند متعال نیست و یکی از نکاتی که باید فرهنگ سازی شود این است که تعریف از کفار و دشمنان ممنوع است و نباید در جامعه حرفی مطرح شود که فرضا غربی‌ها در فلان جا درست‌تر عمل کردند.

عصمتی بیان کرد: این فکر غلط است و ترویج این گفتمان ممنوع است و این کار منافق است. وقتی این تفکر مطرح شد راه نفوذ بیگانه هموار می‌شود و او نفوذ می‌کند.

او تصریح  کرد: این مسئله که ما القا کنیم و فرهنگ بشود که کافر هر چه باشد و هرگونه عمل کند، دشمن است و دشمن هیچ برنامه هدایتی برای ما نمی‌تواند داشته باشد.

دبیر قرارگاه فرهنگی ولایت  تاکید کرد: این یک زیر بنای فرهنگی و به عنوان یک اصل و اساس باید در همه کار‌های ما مطرح باشد. تبلیغ و ترویج فرهنگ دشمنان خلاف قرآن و مبانی اسلام است.

عصمتی اظهار کرد: دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ نباید روی زمین بماند و ما موظف به انجام تکلیف در حوزه‌های فرهنگی هستیم.

انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.