مصالح ساختمانی ارزان قیمت در اختیار سازندگان مسکن ملی قرار داده شود

معاون استاندار سمنان گفت: برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن مصالح ساختمانی با قیمت ارزان در اختیار متقاضیان و سازندگان مسکن قرار داده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه شورای مسکن استان گفت: جرای مطلوب طرح اقدام ملی مسکن نیازمند همراهی تمامی دستگاه های اجرایی و عزم همگانی است.

او با بیان اینکه سمنان یکی از استانهای موفق کشور در برگزاری جلسات شورای مسکن و اقدام ملی مسکن به شمار می رود افزود: در ارتباط با اجرای طرح اقدام ملی مسکن آسیب شناسی لازم انجام شود تا این طرح با جدیت تمام در گام اجرایی قرار گیرد.

فخری ابراز داشت:  اگر قرار باشد زمینی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن تغییر کاربری داده شود ، منفعت آن برای متقاضی مسکن که آن قشر کارگر و یا دیگر اقشار شریف کشورمان هستند، برسد.

معاون عمرانی استاندار سمنان ابراز داشت: نباید تسهیلات در نظر گرفته شده در طرح اقدام ملی مسکن ۱۸ درصد باشد و تسهیلات حمایتی جایگزین در اجرای این طرح لحاظ شود و زمین های دولتی در موقعیت خوب و بلااستفاده در استان سمنان وجود دارد که برای ساخت مسکن می توان از این اراضی با تغییر کاربری بهره برد.

فخری در پایان ضمن بیان اینکه  از ظرفیت تمام تعاونی های استان سمنان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن استفاده شود تاکید کرد: برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن مصالح ساختمانی با قیمت ارزان در اختیار متقاضیان و سازندگان مسکن قرار داده شود.

انتهای پیام / گ

 

برچسب ها: تسهیلات ، مسکن ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.