مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به اینکه هم‌اکنون خانه مطبوعات استان ۹۷ عضو دارد، گفت : این در حالی است که در بدترین حالت ممکن این استان ۴۰۰ فعال رسانه‌ای دارد که باید عضو خانه مطبوعات باشند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهرام فاضلی‌زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان در تاریخ ۱۳ بهمن سال ۹۹ گفت : در فرصت باقیمانده تا انتخابات خانه مطبوعات شرایط عضویت اعضای جدید را فراهم کند.

او بر وحدت و همگرایی اصحاب رسانه استان تاکید کرد و گفت : همه فعالان رسانه‌ای استان باید برای عضویت در خانه مطبوعات کرمانشاه اقدام کنند و هیات مدیره خانه مطبوعات هم موظف است شرایط حضور آن‌ها را فراهم و موانع عضویت آن‌ها را برطرف کند.

فاضلی‌زاد نقد‌هایی را به اساسنامه خانه مطبوعات وارد کرد و افزود: این اساسنامه باید تغییر کند تا یک نفر نتواند برای چندین دوره متوالی عضو هیات مدیره خانه مطبوعات شود و با این کار فرصت ظهور و بروز به نسل جوان و ایده‌های نو هم داده می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، ضمن قدردانی از همراهی خانه مطبوعات کرمانشاه با دستگاه‌های اجرایی استان افزود: اما این نگرش مثبت نباید باعث شود تا کمی‌ها و کاستی‌ها را نبینیم و اولین موضوعی که باید مورد مطالبه اصحاب رسانه باشد تغییر اساسنامه و تعیین سقف حضور اعضای هیات مدیره است.

او بر مدیریت و نظارت بر رسانه‌های مجازی کرمانشاه تاکید کرد و گفت: متاسفانه رسانه‌های استان بخصوص رسانه‌های مجازی تصویری خشن از کرمانشاه را در سطح کشور منعکس می‌کنند و این در حالی است که چنین اقداماتی منجر به عقب‌افتادگی استان در توسعه سرمایه‌گذاری، گردشگری و اشتغال جوانان می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.