رئیس پلیس آگاهی البرز از شناسایی ودستگیری سارقان حرفه‌ای منزل با اعتراف به ۵ فقره سرقت ‏درشهرستان کرج خبر داد. ‏

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در مناطق شمالی شهرستان کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات و بررسی میدانی متوجه شدند که سارقان به شیوه توپ زنی ودیلم کردن درب وارد منازل شده و اقدام به سرقت لوازم با ارزش از جمله طلا، وجه نقد و لوازم الکتریکی کرده اند و با توجه به حرفه‌ای بودنشان هیچ گونه ردی از خود در محل سرقت باقی نمی‌گذارند.

سرهنگ نادربیگی گفت: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی هر ۲ سارق در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شدند.

او با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه افزود: در بازجویی به عمل آمده سارق وهمدستش به ۵ فقره سرقت منزل اعتراف کردند که پس از تکمیل پرونده نامبردگان به مراجع قضائی منتقل و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: شهروندان ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی و نصب سیستم‌های ایمنی، از نگهداری وجه نقد و اشیاء قیمتی در منزل بدون رعایت نکات ایمنی خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام /ر  .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.