رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از توزیع ۱۷۰۰ بسته کمک‌های معیشتی در شروع دومین روز از سفر استانی خود در بوشهر خبر دادند.

توزیع ۱۷۰۰ بسته کمک‌های معیشتی در استان بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد نصیری، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به همراه هیئت همراه صبح امروز در شروع دومین روز از سفر استانی به بوشهر از توزیع ۱۷۰۰ بسته کمک‌های معیشتی در سطح استان خبر دادند.

او در آئین توزیع این کمک‌های معیشتی گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از اقشار آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا جمعیت هلال احمر در سه دوره اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی در سطح استان‌ها برای کمک به اقشار آسیب پذیر از ویروس کرونا کرده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر افزود: تا امروز حدود ۴۰۰ هزار بسته غذایی به ارزش ۱۷۰ میلیارد تومان در سراسر کشور توزیع شده است که در استان بوشهر نیز بیش از ۲۵۰۰ بسته غذایی توزیع و امروز نیز ۱۷۰۰ بسته دیگر در اختیار عزیزان قرار خواهد گرفت.

نصیری عنوان کرد: این بسته‌های معیشتی از طرف کمک بین الملل فدراسیون صلیب سرخ و هلال احمر و همچنین مشارکت‌های مردمی و غیرنقدی در ۱۱ ماه همه گیری ویروس کرونا تهیه شده است و امید داریم که در آینده نزدیک و در قبل از ایام نوروز نیز بتوانیم حمایت دیگری داشته باشیم و به همین میزان بسته‌های غذایی معیشتی در سطح استان توزیع کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.