مسوول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲۳ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش ۳۶۹ میلیون ریال در یکماه اخیر بین اقشار ضعیف این استان توزیع شده است.

علی اکبر جعفری مسوول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در سیستان و بلوچستان بسیجیان و گروه‌های جهادی پای کار بوده و با انجام اقداماتی مانند ضدعفونی معابر، راه‌اندازی کارگاه ماسک، توزیع رایگان بسته‌های حمایتی، بهداشتی و معیشتی همواره به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

او  با اشاره به اینکه ارائه خدمات پزشکی و ویزیت رایگان یکی از اقدامات شاخص در طول سال است افزود: در بازه زمانی دی‌ حدود ۳۰۰ نفر از نیازمندان بویژه در مناطق محروم خدمات درمانی رایگان دریافت کردند همچنین به ۵۰۰ نفر از بیماران دارو و تجهیزات پزشکی توزیع شد که مجموع ارزش این خدمات ۷۰ میلیون ریال بوده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: توزیع ۶ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۸ میلیارد ریال و ذبح ۳۰ راس گوسفند به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات صورت گرفته به شمار می‌رود.

او  خاطرنشان کرد: ۱۲ زندانی با جمع آوری سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال آزاد و هچنین۶۰ نفر از شهروندان از خدمات مشاوره حقوقی به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال بهره‌مند شدند که این اقدامات در راستای تحقق رزمایش مواسات و همدلی در نقاط مختلف استان صورت گرفته‌است.

 طرح تکمیلی مقابله با بیماری ویروس کرونا با عنوان «طرح سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» با مشارکت سازمان بسیج مستضعفان و وزارت بهداشت‌درمان و آموزش پزشکی سیستان و بلوچستان از بیستم آبان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار