موسسه مراقبت متعالی در منزل فارس به بیمارانی که توانایی مراجعه به مراکز درمانی ندارند، خدمت ارائه می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ایمانیه رئیس هیئت مدیره موسسه مراقبت متعالی در منزل گفت: موسسه مراقبت متعالی در منزل فارس به بیمارانی که توانایی مراجعه به مراکز درمانی ندارند، خدمت ارائه می‌کند.

او با بیان اینکه حدود یک و نیم سال از فعالیت این موسسه می‌گذرد، افزود: خدمات در دو بخش تامین تجهیزات پزشکی و خدمات درمانی به صورت رایگان ارائه می‌شود.

ایمانیه گفت: با فعالیت این موسسه ضمن کمتر شدن هزینه‌های درمان برای خانواده ها، ظرفیت تخت بیمارستان‌ها افزایش می‌یابد و فشار کار برای کادر درمان هم کمتر می‌شود.

او ادامه داد: فعالیت این موسسه با هدف حفظ و ارتقا منزلت و کرامت انسانی و ارائه خدمت به بیماران صعب العلاج و بیمارانی است که به ادامه درمان در منزل نیازمند هستند.

رئیس هیئت مدیره موسسه مراقبت متعالی در منزل فارس گفت: روزانه دو تا چهار گروه متشکل از پزشک، پرستار و کارشناس تغذیه به نقاط کمتر برخوردار شیراز اعزام می‌شوند و بین ده تا پانزده بیمار را ویزیت می‌کنند.

ایمانیه افزود: تاکنون حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف هزینه‌های درمان بیماران شده است.

او با بیان اینکه با کمک خیران چتر خدمات موسسه گسترده‌تر خواهد شد، گفت: هم اکنون در این موسسه پزشک، پرستار، کارشناس تغذیه، فیزیوتراپ فعالیت می‌کنند که در صورت حمایت خیران می‌توان تخصص‌های مختلف را وارد این موسسه کرد.

ایمانیه افزود: خیران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۶۶۳۸۸ و یا شماره حساب ۲۷۰۱۱۷۲۱۰ به حساب موسسه مراقبت متعالی در منزل فارس واریز کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار