رئیس کارگروه بهداشت و درمان قرارگاه بهداشت و سلامت از نیک اندیشان فارسی درخواست کرد برای تامین تجهیزات مورد نیاز در حوزه سلامت قدم خیر بردارند.

خیران برای تامین تجهیزات بهداشتی و درمانی مساعدت کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی ایمانیه با اشاره به برگزاری ۴ جلسه ویژه قرارگاه بهداشت و سلامت آستان مقدس و لزوم مشارکت یکپارچه برای مهار بیماری کرونا، اظهار داشت: کارگروه های متعدد روزانه اطلاعات جدید علمی دنیا را استخراج و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز و فضای مجازی قرار میدهند.

او با اشاره به ضرورت حمایت روحی و روانی از پرسنل درمانی درگیر با ویروس کرونا و بیماران، از اعلام آمادگی و مشاركت نیروی های درمانی و غیردرمانی بخش ‌های خصوصی و دولتی استان برای خدمات ‌رسانی به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ خبر داد.

رئیس هیئت مدیره دارالشفای آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، نایب رئیس هیات امنا و عضو موسس مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: با توجه به بیماری کرونا و مطابق نیاز سنجی مراکز درمانی، از نیک اندیشان فارسی درخواست می‌شود برای تامین تجهیزات مورد نیاز در حوزه سلامت قدم خیر بردارند.

ایمانیه بیان کرد: خیرین و مردم استان می ‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۲۴۰۱۴۷۱۴۵ یا شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۴۴۷۹۹ بانک رفاه کارگران به نام مجمع خیرین تامین سلامت فارس، واریز کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار