مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و نهم دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ امید همتی مجد معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر تدابیر سازمان وظیفه عمومی ناجا اعزام مشمولان تمامی مقاطع تحصیلی (زیر دیپلم تا دکتری) استان در روز چهار شنبه اول بهمن انجام خواهد شد.

او افزود: همراه داشتن برگه اعزام، برگه محل مراجعه، برگه واکسن، مدارک هویتی (شناسنامه وکارت ملی وتصاویر آنها) و سرباز کارت بانک سپه برای تحویل به مراکز آموزش برای مشمولان الزامی است.

سرهنگ همتی مجد گفت: مشمولان باید با مراجعه به مراکز بهداشت محل سکونت برای انجام غربالگری و معاینه سلامت از نظر ابتلاء به بیماری کرونا اقدام کنند.

او اضافه کرد: همچنین مشمولانی که خودشان و یا خانواده آنان به بیماری کرونا مبتلا هستن، برای تمدید موعد اعزام آن‌ها حتما موضوع را به وظییفه عمومی گزارش کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: برای حفظ سلامت مشمولان، قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از قبیل: جیره خشک، کوتاه نمودن موی سر، گرفتن ناخن‌ها را رعایت کنند، وسایل شخصی، بهداشتی، وسایل استحمام، قاشق و چنگال، لیوان، ناخن گیر، لباس زیر و گرم را به همراه داشته باشند و خانواده‌ها برای بدرقه مشمولان در محل اعزام مراجعه نکنند.

سرهنگ همتی مجد افزود: مشمولان باید اقلام بهداشتی مورد نیاز (ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست ها) را قبل از حضور در مراکز آموزش نیرو‌های مسلح، تهیه کنند.

او اضافه کرد: همچنین لازم است مشمولان خدمت مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلان، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده درجه یک شهداء) را همراه خود داشته باشند.

کشف لوازم آرایشی قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در حین گشت زنی در آزادراه قزوین – زنجان به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۱۶ هزار و ۶۲۰ عدد لوازم آرایشی قاچاق کشف و ۲ نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: ارزش کالا‌های کشف شده توسط کارشناسان ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

سارق باغ ویلا‌های قزوین دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از باغ ویلا‌ها در شهرک "هفت سنگان"، یک سارق در شهر قزوین شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: متهم در بازجویی‌های ماموران به ۲۰ فقره سرقت از باغ ویلا‌ها با همدستی یک نفر از دوستانش اعتراف کرد.

او اضافه کرد: با راهنمایی متهم دستگیر شده همدست وی نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها مقادیری اموال سرقتی کشف شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار