عوض زاده گفت: ۱۷ مگابایت انرژی برق بدون لطمه وارد کردن به مصارف خانواده‌ها در ۲ روز گذشته صرفه‌جویی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، خلیل عوض‌زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان در نشست کمیته مدیریت بحران انرژی و تامین سوخت نیروگاه‌های سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات وسیعی که به منظور جلوگیری از هدر رفت انرژی انجام‌شده است گفت: در این زمینه ۲ مانور برگزارشد که مانور نخست با هدف مبارزه با مصارف غیرمتعارف از ۱۶ تا ۱۸ دی ماه جاری به صورت استانی برگزار شد که با توجه به نتایج خوب آن در سطح استان، مانور دوم در سراسر کشور با رویکردهای ساماندهی برق‌های غیرمجاز و تعویض تجهیزات فرسوده برگزارشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۱۹۷ دستگاه ماینر در۹ نقطه استان کشف، ۶۰ عدد کنتور تعویض و ۶ هزار و ۵۰۰ چراغ روشنایی معابر جایگزین شد.

او  خاطر نشان کرد: باید بتوانیم در ساعات خارج از وقت اداری از ادارات سرکشی کنیم چراکه برخی ادارات بعد از ساعت‌کاری نیز مصرف برق زیادی دارند که برای انجام این مهم نیاز به حمایت فرمانداری‌ها و استانداری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تصریح کرد: در پارک‌ها و میادین تعداد زیادی پروژکتور به طور شبانه‌روزی روشن است که مصرف انرژی زیادی دارد در حالیکه نیازی به روشنایی این همه پروژکتور نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان نیز بااشاره به هدف برگزاری این نشست اظهار داشت: این کمیته در راستای مصرف بهینه انرژی تشکیل شد.

ماندانا زنگنه با اشاره به مصرف بالای انرژی درسیستان و بلوچستان بویژه افزایش میزان مصرف انرژی در زمستان امسال نسبت به سنوات گذشته گفت: برای صرفه جویی در مصرف برق باید مکاتباتی با سایر دستگاه‌های اجرایی که مصرف انرژی بالایی داشتند انجام شود به همین منظور اقداماتی با همکاری سازمان‌های ذیربط سطح استان و فرمانداری‌ها انجام شده است.

او  خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی ادارات باید میزان مصرف انرژی خود را کنترل کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۳۰ دی ۱۳۹۹
چراعلکی میگیددیروزبرق چندمحله ایرانشهرچندساعت قطع بود
این مدل میخاهیدصرفه جویی کنید
آخرین اخبار