با واگذاری زمین در ناحیه صنعتی چنارشاهیجان ۲۸ سرمایه گذار نسبت به انعقاد قرارداد با این شرکت به منظور دریافت زمین اقدام کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس پس از بازدید از روند عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی و زیرساختی در ناحیه صنعتی چنارشاهیجان در جلسه با فرماندار کوهچنار با اشاره به استقبال متقاضیان و تکمیل ظرفیت واگذاری در ناحیه صنعتی چنار شاهیجان از برنامه این شرکت برای ایجاد نواحی جدید صنعتی در شهرستان کوهچنار خبرداد.

احد فتوحی افزود: در حال حاضر مکان جدیدی به مساحت ۵۰ هکتار برای ایجاد ناحیه صنعتی دوم این شهرستان پیش بینی شده که در مراحل اخذ استعلام از دستگاه‌های اجرایی قرار دارد.

او با اشاره به درخواست شورای اسلامی شهر نودان در خصوص لزوم راه اندازی ناحیه صنعتی در این منطقه، آمادگی شرکت شهرک‌های صنعتی برای راه اندازی ناحیه صنعتی نودان را اعلام کرد و افزود: در این زمینه چنانچه اراضی مستعد و مناسبی مشخص شود، این ناحیه صنعتی نیز ایجاد می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به واگذاری بخش زیادی از اراضی ناحیه صنعتی چنار شاهیجان گفت: توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها دراین ناحیه صنعتی در اولویت طرح‌های عمرانی این شرکت قرار گرفت.

فتوحی گفت: با واگذاری زمین در این ناحیه صنعتی ۲۸ سرمایه گذار نسبت به انعقاد قرارداد با این شرکت به منظور دریافت زمین اقدام کرده اند که از این تعداد ۲ واحد با اشتغال ۲۰ نفر در مرحله بهره برداری ۵ واحد دیگر در مرحله پایان ساخت و ساز و سایر واحد‌ها نیز در مرحله ساخت و ساز هستند.

او با بیان اینکه در قالب این قرارداد‌ها حدود ۱۱ هکتارزمین صنعتی به متقاضیان واگذار شده است، افزود: با توجه به میزان استقبال متقاضیان، به دنبال اجرای طرح توسعه در این ناحیه صنعتی هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه بر فسخ قرارداد‌هایی که در مدت قانونی ساخت و ساز نکرده اند تاکید کرد و گفت: در این زمینه بزودی ۵ قرارداد فسخ و اراضی به افراد جدید واگذار می‌شود.

فتوحی افزود: با توجه به واگذاری کامل شهرک به متقاضیان، امور توسعه وتکمیل زیرساخت‌ها با سرعت درحال انجام است.

او، بر ساخت پل جدید در جاده دسترس شهرک صنعتی تاکید کرد و گفت: عملیات اجرایی این طرح نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

فتوحی هدف از ایجاد شهرک صنعتی چنارشاهیجان را فراهم کردن زیرساخت مناسب برای استقرار واحد‌های صنعتی و توسعه و اشتغال در این منطقه اعلام کرد و گفت: این ناحیه صنعتی با توجه به قرارگیری در امتداد محور غرب استان فارس به خوزستان از موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است.

ناحیه صنعتی چنارشاهیجان با ۲۰ هکتار مساحت ظرفیت اشتغالزایی برای ۳۵۰ نفر راخواهد داشت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.