سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از رسیدگی به ۹۷۶ مورد شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۰ توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،نجمه سیدآقامیری سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی اعم مشکلات عرضه موادغذایی فاقد تاریخ مصرف معتبر، عدم رعایت بهداشت در محیط‌های کاری، ادارات و مراکز عرضه خدمات و موادغذایی و اماکن عمومی و همچنین عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانند نزدن ماسک و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و سایر مسائل مشابه مراتب را در اسرع وقت به شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع دهند.

او افزود: شهروندان امسال ۹۷۶ شکایت در سامانه ۱۹۰ ثبت نموده اند که بیشترین شکایات مربوط به نانوایی‌ها بوده است.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان تصریح کرد: این سامانه وزارتی است و شکایات ثبت شده بدون اعلام نام و شماره تلفن تماس گیرنده به رابط سامانه ابلاغ می‌شوند که پس از ابلاغ، کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شکایات مورد نظر رسیدگی می‌کنند.

سیدآقامیری با اشاره به وضعیت حساس و شکننده‌ی موجود در خصوص ویروس کرونا در شهرستان اظهار کرد: ادارات و کسبه باید از ارائه خدمات به افرادی که ماسک نمی‌زنند خودداری کنند و در صورت عدم توجه به این موضوع و مشاهده آن، ابتدا تذکر و بعد اخطاریه صادر می‌شود و اگر این موضوع ادامه داشته باشد به تعطیلی نیز منجر خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.