بهره برداری از انبار آماده امداد و نجات هلال احمر سیرجان با حضور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، انبار آماده امداد و نجات هلال احمر سیرجان با هزینه صد میلیارد ریال از محل اعتبارات هلال احمر تکمیل شده و به امکانات امداد و نجات کوهستان، غواصی، نجات و تجهیزات انفرادی، موتورنجات و همچنین تسریع در امدادرسانی، آواربرداری و ... مجهز است.

مهدی، ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمرامروز در آیین افتتاح انبار آماده امداد و نجات هلال احمر سیرجان گفت: در سفر‌های ما به مناطق و استان‌ها، نقاط قوت و ضعف حوزه امداد و نجات مورد بررسی قرار گرفته و کرمان یکی از استان‌های موفق در حوزه امدادو نجات، تجهیزات، پایگاه‌ها و انبار‌های امدادی و ذخیره‌سازی است.

او افزود: کرمان به لحاظ آماده بودن و ارائه خدمات امداد و نجات، نیروی انسانی آموزش دیده و ظرفیت‌ها و تجهیزات عملیاتی از استان‌های موفق است و در بحران‌های مختلف کشور و خود استان، عملکرد خوبی داشته است و امروز هم انبار آماده عملیات سیرجان از مهمترین انبار‌های امداد و نجات در استان محسوب می‌شود.

ولی پور تصریح کرد: پیگیری‌های مربوط به هزینه حفظ و نگهداری، خرید و تقویت ناوگان ترابری مورد نیاز پایگاه‌های امداد و نجات در دستور کار سازمان امداد و نجات هلال احمر قرار دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار