مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر گفت: سود خالص پتروشیمی امیرکبیر در ۹ ماه منتهی به آذر ماه ۹۹ با رشد ۶۴۸ درصد، یکی از رویداد‌های بی نظیر این مجتمع تولیدی بوده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالکریم پهلوانی مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر گفت: سود خالص پتروشیمی امیرکبیر در ۹ ماه منتهی به آذر ماه ۹۹ با رشد ۶۴۸ درصد، یکی از رویداد‌های بی نظیر این مجتمع تولیدی در سال جاری و حتی سال‌های گذشته بوده است و پتروشیمی در بخش درآمد عملیاتی، سود خالص؛ سود عملیاتی و سود پایه هر سهم رشد خیره کننده‌ای نسبت به ۹ ماهه پارسال داشته است.

او بیان داشت: این رشد قابل ملاحظه؛ با توجه به تدابیر صورت گرفته در حوزه تامین خوراک و تولید اقتصادی و بهبود سیاست‌های فروش بوده و بنا به گزارش عملکرد ۹ ماهه، سود پایه و خالص هر سهم شکبیر ۷،۶۵۸ریال بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال  یعنی ۱،۰۲۳ریال؛ ۶۴۹ درصد رشد داشته است.

پهلوانی افزود: سود پایه عملیاتی هر سهم شکبیر در ۹ ماهه اول امسال ۷ هزا رو ۶۱۲ ریال بوده در حالی که در مدت مشابه سال قبل ۹۴۳ ریال بوده و رشد ۷۰۷ درصدی را تجربه کرده است و شرکت پتروشیمی امیرکبیر با۳ هز ار و۶۰۰ میلیون سهم در بازار پایه فرابورس قرار دارد و ۵۲ درصد سهام آن متعلق به شرکت توسعه سرمایه رفاه است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.