مرادنیا گفت: برای توسعە همە جانبە کردستان نیازمند همکاری گستردە رسانە ملی هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در جلسه امضای تفاهم نامه توسعه و به روز رسانی زیر ساخت‌های صدا و سیما و تکمیل شبکه‌های دیجیتال و رادیویی استان با معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی گفت: استان کردستان شرایط خاص خود را دارد و این استان نیاز دارد تا از طریق رسانه ملی به خوبی در سطح ملی معرفی شود.

او شرایط توپوگرافی استان را یک مشکل جدی در توسعه زیرساخت‌های صدا و سیما عنوان کرد وافزود: علیرغم کار‌های بسیار زیادی که در بخش ارتباطات و اینترنت در استان انجام شده به دلیل وضعیت توپوگرافی آن هنوز رضایت نسبی در میان مردم حاصل نشده است و این مشکل نیز در ایجاد زیرساخت‌های صدا و سیما وجود دارد.

مرادنیا با بیان اینکه هم اکنون ۵۲ شبکه با زبان کردی در خارج از مرز‌ها برنامه پخش می‌کنند و صدا و سیما نیز باید توانایی مقابله با این برنامه‌ها را باید داشته باشد، افزود: اگر هم اکنون صدا و سیمای استان توانسته ٨۰ درصد مخاطب داشته باشد نشان تلاش مدیریت، بدنه کارشناسی و برنامه سازان آن است و این نگاه باید تقویت شود.

استاندار کردستان اضافه کرد: ما به عنوان دولت در استان میان خود و صداوسیما فاصله‌ای احساس نمی‌کنیم و از هر امکانی برای تقویت رسانه ملی بهره خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.