مظفری عنوان کرد:

محرومیت زدایی امروز وظیفه اصلی مسئولان است

مسئول قرارگاه جهادی ریحانه النبی (س) گفت: هدف از تشکیل قرارگاه جهادی خدمت رسانی اجتماعی و محرومیت زدایی از سطح جامعه است که ما بر این باوریم محرومیت‌زدایی امروز وظیفه اصلی مسئولان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آئین افتتاح قرارگاه جهادی ریحانه النبی (س) شعبه شهرستان کوار با حضور حاج حسین یکتا مسئول سابق قرارگاه خاتم الاوصیا (ص) و عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وحید خانی مظفری، مسئول قرارگاه جهادی ریحانه النبی (س) در حاشیه این مراسم با اشاره به اهداف راه اندازی این قرارگاه گفت: هدف از تشکیل قرارگاه جهادی خدمت رسانی اجتماعی و محرومیت زدایی از سطح جامعه است که ما بر این باوریم که امروز محرومیت زدایی نه تنها تکلیف بلکه وظیفه هر فردی و مسئولی در جامعه اسلامی است.

او ادامه داد: با توجه به شرایط روز جامعه، متاسفانه در برخی زمینه‌ها در بخشی از شهرستان کوار نیاز به توجه جدی دارد که امروز قرارگاه جهادی ریحانه النبی (س) با مشارکت مردم و در کنار دیگر گروه‌های مختلف جهادی، مردمی و فرهنگی در این زمینه به صورت تخصصی وارد شده است.

مسئول قرارگاه جهادی ریحانه النبی (س) بیان کرد: ما به دنبال موازی کاری در انجام فعالیت‌ها نیستیم و وظیفه اصلی خود را حمایت و پشتیبانی از دیگر مجموعه‌های فعال می‌دانیم و اگر در جایی پرچم محرومیت زدایی و خدمت رسانی بر زمین مانده است، با روحیه جهادی و بسیجی این پرچم را با کمک و مشارکت مردم و مسئولان بلند می‌کنیم و تلاش می‌کنیم در حد توان این ماموریت محوله را انجام دهیم.

خانی مظفری به ماموریت‌های قرارگاه جهادی نیز اشاره کرد و افزود: امروز ماموریت اصلی این قرارگاه در سال اول به انسجام تشکیلاتی خود است، اما با توجه به حجم نیازمندی‌های در سطح شهرستان، اهداف و اولویت‌هایی ترسیم شده است که می‌توان به ساخت مسکن محرومان، بهداشت و درمان، اشتغالزایی و محرومیت زدایی عمرانی (احداث مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی و.) و برخی پروژه‌های زیرساختی اشاره کرد.

او اضافه کرد: قرارگاه جهادی ریحانه النبی (س) با امکانات و ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد بدون هیچ محدودیت رنگی، طیفی و جناحی به کمک دیگر مجموعه‌های خدمت رسان که دل در گرو انقلاب اسلامی داند، می‌آید و الزام کار و خط قرمز خود را عدم موازی کاری با دیگر مجموعه‌های فرهنگی و انقلابی می‌داند.

مسئول قرارگاه جهادی ریحانه النبی (س) شفافیت و انضباط مالی را از اولویت‌های اصلی این قرارگاه بر شمرد و اعلام کرد: ما سعی می‌کنیم به صورت نوبه‌ای حداقل ۲ بار در سال به صورت شفاف ورودی‌ها و خروجی‌های قرارگاه را به مردم اعلام کنیم و در ۳ ماه اخیر این قرارگاه با توجه به فعالیت غیر رسمی، قریب به ۳۵ میلیارد ریال شامل توزیع بسته معیشتی و بهداشتی، کمک به درمان و خرید تجهیزات بیماران سرطانی و نیازمند، کمک به تامین جهیزیه، وام اشتغالزایی و کمک معیشتی، تامین کالای ساخت مسکن، تامین لوازم التحریر و تب لت ویژه دانش آموزان نیازمند، تهیه و توزیع بسته‌های پروتئینی و. در راستای خدمت به ولی نعمتان این انقلاب پیگیری کرده است.

او ادامه داد: همه این خدمات با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و کمیته امداد امام خمینی (ره) به دست نیازمندان رسیده است و قرارگاه از ورود مستقیم به مواردی که مجموعه‌های دیگر فعالیت می‌کنند خودداری کرده است.

خانی مظفری به فعالیت آینده قرارگاه اشاره کرد گفت: ان شالله در این روز‌ها به دنبال پروژه‌ای زیر ساختی هستیم که مردم یکی از روستا‌های شهرستان سال‌ها چشم انتظار آن هستند و به محض قطعی شدن خبر خوب این موضوع را با مردم در میان می‌گذاریم.

مسئول قرارگاه جهادی ریحانه النبی (س) در پایان ضمن اشاره به شروع با قدرت و قوت قرارگاه در شهرستان کوار گفت: ان شالله و با همکاری مسئولان و گروه‌های جهادی، مردمی و بسییجیان عزیز در شهرستان بتوانیم خدمتی در شان و منزلت مردم شریف و شهید پرور شهرستان کوار انجام دهیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار