موفقیت در زندگی، در سایه قدم در مکتب حضرت زهرا است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: هرکس می‌خواهد در زندگی موفق باشد، باید در مکتب حضرت زهرا (س) قدم بردارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در آیین تکریم و معارفه مسئولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه خنج با حضور حجت الاسلام محمود زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس برگزار شد.

حجت الاسلام محمود زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و تبریک پیشاپیش به مناسبت سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان اینکه دو مسیر در پیش روی انسان قرار دارد: اولین مسیر رشد و تکامل انسان و دومین مسیر انحطاط، گفت: در هر مسیر هدایتگرانی وجود دارد؛ در مسیر اول ائمه معصومین (ع) و در کنار آن، عقل، به عنوان راهنمای کامل انسان‌ها می‌باشد و در نقطه متقابل، شیطان از بیرون و در درون انسان‌ها هوای نفس است. نفس انسان‌ها دشمن شخصی انسان‌ها است.

او ادامه داد: خداوند با عنایت عقل به انسان ها، در کنار آن شهوت نیز داده است که انسان باید بتواند از عقل خود درست استفاده کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: وجود نازنین حضرت زهرا (س)، یک حقیقت ناشناخته است که هرکس می‌خواهد در زندگی موفق باشد، باید در مکتب حضرت زهرا (س) قدم بردارد.

به گفته محمود زاده، اولین موردی که در مکتب حضرت زهرا (س) باید یاد بگیریم، درس بندگی خداوند متعال است و اگر بخواهیم در در زندگی رشد و تکامل داشته باشیم باید اهل معنویت باشیم.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فجر فارس با تصریح بر اینکه آخرین مکتب حضرت زهرا (س) درس بصیرت است، تأکید کرد: امروز اگر بخواهیم زمینه‌ساز حکومت حضرت مهدی (عج) باشیم، مردم و مسئولان باید درس بصیرت را از مکتب حضرت زهرا یاد بگیرند.

حجت الاسلام محمود زاده با تأکید بر اینکه اگر ما بصیرت نداشته باشیم قطعا دچار مشکل خواهیم شد، گفت: ما باید درس ولایت‌مداری را از حضرت زهرا (س) بیاموزیم که این بانوی بزرگوار با این همه عظمت خود را فدای ولایت می‌کند.

به گفته او، اقتدار سپاه ناشی از موشک تنها نیست؛ موشک در کنار عقیده هست که قدرت میگیرد؛ که بحمداله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در راستای بالا بردن آمادگی رزم و بالا بردن عقیده و بندگی نیرو‌های خود تلاش می‌کند.

در پایان از زحمات حجت الاسلام نوید کامیاب مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه خنج تقدیر به عمل آمد و طی حکمی حجت الاسلام سید قاسم هاشمی‌راد به عتوان مسئول جدید نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خنج منصوب شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار