مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: با وجود شیوع کرونا و تعطیلی مدرسه‌ها، برنامه‌ها کمتر نشده بلکه شکل کار‌ها تغییر کرده و سلامت دانش آموزان در اولویت قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با بیان اینکه دور بودن دانش آموزان از مدارس تبعات نگران کننده‌ای دارد، اظهار داشت: گروه‌های نظارتی پس از بازگشایی مدارس مقطع اول و دوم ابتدایی و برگزاری کلاس‌های فنی هنرستان‌ها، رعایت موازین بهداشتی را با جدیت بیشتری در دستور کار خود قرار داده‌اند.

او در باره برنامه مدرسه‌ها در دهه فجر گفت: افتتاح اتاق ورزش مجهز در مدارس ابتدایی از برنامه‌های پیش بینی شده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: تجلیل از دانش آموزان برگزیده علمی در سطح کنکور، المپیاد‌ها و مسابقه‌های فرهنگی، هنری و معارفی هم در دهه فجر انجام خواهد شد.

او به محدودیت‌های ایجاد شده در شرایط کنونی اشاره کرد و اظهار داشت: جشن ولادت حضرت زهرا (س) در یکی از دبیرستان‌های دخترانه و جشن ویژه انقلاب در روز ۲۱ بهمن در کانون فرهنگی شهید بهشتی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

موسوی از اجرای بیش از یک هزار برنامه در دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: بیشتر این برنامه‌ها از طریق فضای مجازی با هدف تزریق نشاط و شادابی اجرا خواهد شد.

او افزود: روز ۱۲ بهمن در تمامی مدارس شهرستان زنگ انقلاب به صورت غیر حضوری نواخته شده و از شبکه شاد به صورت زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.