سرمربی سابق تیم ملی تنیس در خصوص مسابقات جزیره کیش و شرایط تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.

سعید احمدوند، سرمربی سابق تیم ملی تنیس ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات جزیره کیش و قهرمانی تیم دختران آکادمی خود اظهار داشت: مسابقات سطح و نظم خوبی داشت. تنیسور‌هایی که در این رقابت‌ها شرکت کردند نوجوان‌های با استعدادی هستند و فدراسیون باید شرایطی را فراهم کند تا این بازیکنان بتوانند هرچه راحت‌تر به فعالیت خود ادامه بدهند چرا که رشد تنیس بانوان باعث بهتر شدن سطح تنیس کشور می‌شود.

احمدوند در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این رقابت‌ها اظهار داشت: شیوه نامه‌های بهداشتی در این رقابت‌ها رعایت شد و از این نظر هیچ مشکلی وجود نداشت.

سرمربی سابق تیم ملی تنیس در خصوص شرایط تیم ملی در دیویس کاپ اظهار داشت: دیویس کاپ رقابت سختی است. باتوجه به عوض شدن قوانین بازی‌های آسانی را در پیش نخواهیم داشت.

احمدوند ادامه داد:باید قبل از اینکه بگوییم جایگاه ایران در گروه ۴ دیویس کاپ نیست ببینیم چه کاری برای تنیس کرده ایم. تنیس ایران نه حامی مالی مناسبی دارد و نه لیگ حرفه ای. رقابت بین المللی و قهرمانی کشوری مناسبی در ایران برگزار نمی‌شود. زمین تمرین برای بازیکنان ملی نداریم و تنیسور‌ها باید خودشان هزینه زمین را بپردازند. عملا امکانات کافی نداریم و با این شرایط چظور می‌توان گفت که باید در گروه ۲ باشیم.

احمدوند در پایان گفت: فدراسیون تنیس باید از بازیکنان نخبه و آینده دار حمایت کند و امکانات و زمین تمرین در اختیار آن‌ها قرار دهد. در واقع تنها می‌توان گفت با توجه به شرایط موجود، جایگاه تنیس ایران گروه ۴ است مگر اینکه این رویه تغییر کند، در این رشته هزینه و لیگ و مسابقات منظم برگزار شود. با شعار هیچ چیز درست نمی‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار