حمید عبداللهی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در رابطه با دیدار روز آینده نماینده اراک مقابل تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید عبداللهی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی مقابل سرخ پوشان پایتخت، در رابطه با دیدار فردا اظهار کرد: تیم ما بعد از هفته‌هایی که پشت سر گذاشت؛ یک بازی خوب با تیم گل گهر سیرجان داشت و به نظر من تنها تیمی که در ایران به گل گهری‌ها اجازه گل زنی نداد، تیم ما بود. ما در بازی مقابل گل گهر نزدیک به ۵۰۰ پاس موفق داشتیم که نشان دهنده این است که ما از نظر تاکتیکی در حال رسیدن به بلوغ هستیم. این موضوع برای گروه ما و رسول خطیبی اتفاق خوشایندی است. مهم‌ترین موضوع در تیم آلومینیوم، شجاعت و نترسیدن بازیکنان ما است. در هفته‌ای که گذشت؛ تمرینات خوبی را داشتیم و آنالیز دقیقی از پرسپولیسی‌ها داریم.

او ادامه داد: مانند بازی‌های قبل، آماده یک نبرد خوب با تیم فوتبال پرسپولیس هستیم. قصدمان این است که با دست پر از بازی بیرون بیاییم و ۳ امتیاز را از آن خود کنیم.

مربی اراکی‌ها در خصوص تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: ما جلوی هر تیمی، حرف‌هایی برای گفتن داریم. مدت زیادی نیست که تیم آلومینیوم اراک لیگ برتری شده است؛ اما نوع بازی بازیکنان ما و مربیگری رسول خطیبی نشان دهنده سطح بالای تیم هستند. با تمام وجود مقابل سرخ‌ها ایستادگی می‌کنیم و قدرت داریم. پشتوانه تیم ما انرژی مردم اراک است.

او در رابطه با ترکیب تیم آلومینیوم اراک تصریح کرد: جابر انصاری و محمد ایرانپوریان مصدوم نیستند و مدتی است که با ما تمرین می‌کنند. مصدوم جدی ما فقط محسن ربیع خواه است که تمرینات درمانی خود را شروع کرده؛ خطیبی اعتقاد دارد که هرکسی در تمرینات خوب ظاهر شود، قطعا روز مسابقه در زمین حضور خواهد داشت.

عبداللهی در رابطه با نبودن تماشاگران گفت: حضور تماشاگران به فوتبال روح می‌دهد. برای تیم‌هایی که همیشه تماشاگر داشته اند؛ این مسئله کمی سخت است. حضور هوادار است که یک فوتبال را جذاب‌تر می‌کند. امیدوارم از نیم فصل دوم، تماشاگران ما را همراهی کنند.

او ادامه داد: برای ما فرقی نمی‌کند پرسپولیس چه بازیکنانی دارد و وضعیتشان چگونه است. ما آلومینیوم اراک هستیم و فردا برای پیروزی به میدان می‌رویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار