بازیکن تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی درباره قهرمانی این باشگاه در لیگ امسال توضیحاتی را بیان کرد.

محمد پایروند بازیکن تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد قهرمانی این تیم، اظهار داشت: با شروع بازی‌های نیم فصل دوم آمادگی دور رفت را نداشتیم و به دلیل وقفه‌ای که افتاد، از تیم دانشگاه یزد شکست خوردیم. پس از آن با تلاش بازیکنان، تمرینات منظم و اردوهای خوبی که داشتیم، توانستیم آمادگی قبل را به دست آوریم. در ادامه بازی‌ها سایر تیم‌ها را شکست دادیم و یک هفته زودتر قهرمان شدیم.

او در خصوص سطح مسابقات این فصل عنوان کرد: سایر تیم‌ها نیز از آمادگی بالایی برخوردار بودند و ما هر هفته به سختی پیروز می‌شدیم. هفته هشتم در کرمان با تیم خوب شهرداری شهر بابک بازی داشتیم که تا یک قدمی شکست پیش رفتیم. ما ۲ بر صفر عقب افتادیم اما با تلاشی که بازیکنان انجام دادند، توانستیم کامبک بزنیم و برنده شویم.

بازیکن تیم رعد پدافند هوایی ادامه داد: در هفته نهم به مصاف خاتم اردکان رفتیم که به نوعی مسابقه فینال گونه بود. ما پیش از این مسابقه یک باخت داشتیم و اردکان ۲ شکست را در کارنامه خود ثبت کرده بود. اگر ما به اردکان می‌باختیم شانس قهرمانی را از دست می‌دادیم اما بازیکنان خیلی درخشان ظاهر شدند. بازی‌ها خیلی نزدیک بود و بقیه تیم‌ها هم قوی ظاهر شدند اما تیم ما با همدلی، یک‌دستی و غیرتی که داشت، یک هفته زودتر عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد.

پایروند درباره نکات مثبت این فصل، گفت: بهترین و بزرگ‌ترین نکته مثبتی که امسال شاهد آن بودیم و باعث پیشرفت این ورزش خواهد شد، رفت و برگشتی شدن مسابقات بود که سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم. از مسئولان برگزاری مسابقات تشکر می‌کنم زیرا لیگ امسال با تمام محدودیت‌ها به بهترین شکل برگزار شد.

بدمینتون باز کشورمان در مورد وضعیت تیم رعد پدافند هوایی، بیان کرد: تیم ما نظامی است و خیلی به بازیکنان کمک کرد تا خدمت مقدس سربازی را پشت سر بگذارند. رعد پدافند هوایی ۴ سرباز دارد که خیلی هم به قهرمانی کمک کردند. یکی از مهم ترین عوامل قهرمانی انتخاب بازیکن بود. کادر فنی و کادر مدیریتی رعد پدافند به بهترین شکل این کار را انجام دادند. مسعود پیروزی و امیر قاسمی که سربازهای تیم بودند از بهترین بازیکنان ۲ نفره در ایران هستند.

پایروند ادامه داد: نیما رستم پور قهرمان مسابقات نوجوانان و جوانان ایران بود که در تیم ما حضور داشت. فرزین خانجانی هم که قهرمانی ایران و قهرمانی در چند دوره مسابقات بین المللی را کسب کرده بود، در تیم رعد پدافند تاثیر بسیار زیادی داشت. سایر بازیکنان تیم هم چه بومی و چه غیر بومی برای این قهرمانی تلاش کردند.

او در خصوص اینکه آیا فدراسیون پاداشی برای ورزشکاران درنظر گرفته یا خیر، بیان کرد: فدراسیون برای بازیکنانی که در لیگ قهرمان شده‌اند پاداشی در نظر نگرفته است. تنها منبع درآمد بازیکنان از لیگ و تیمی که در آن بازی می‌کنند است که نسبت به سال گذشته رشد داشته اما هنوز برای این رشته کافی نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار