بازیکن تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در خصوص قهرمانی زودهنگام این باشگاه در لیگ برتر، توضیحاتی داد.

امیر قاسمی، بازیکن تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد رقابت های لیگ برتر بدمینتون و قهرمانی زود هنگام تیم رعد پدافند هوایی، اظهار کرد: باتوجه به این که یک هفته به اتمام مسابقات لیگ برتر باقی مانده است، خدا را شکر توانستیم تیم خاتم اردکان، قهرمان ۳ دوره گذشته لیگ را با نتیجه عالی ۵ بر صفر شکست دهیم و قهرمانی زود هنگام خودمان را در خانه حریف جشن بگیریم.

او در ادامه افزود: از همان ابتدای لیگ اردوهای منظمی را به لطف خدا برگزار کردیم. یارگیری درستی انجام دادیم و هیئت بدمینتون استان قم با باشگاه رعد پدافند هوایی همکاری خوب داشت و چند بازیکن از جمله خودم خدمت مقدس سربازی را در این باشگاه گذراندیم که در تاریخ لیگ برتر بی سابقه بود.

قاسمی ادامه داد: خوشبختانه از هفته نخست بازی‌ها را با برد آغاز کردیم و تنها یک باخت را تجربه کردیم. تعطیلی نیم فصل به دلیل شیوع ویروس کرونا ضربه زیادی به ما وارد کرد و نتوانستیم در شروع مسابقات نیم فصل دوم هماهنگی خوبی را داشته باشیم؛ اما کم کم و با تلاش تمامی بازیکنان توانستیم به آمادگی کافی دست یابیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: از تمامی کسانی که باعث شدند مسابقات به این خوبی برگزار شوند کمال تشکر را دارم. داوری مسابقات در سطح بسیار بالایی بود و در هفته های پایانی داوران کاملا مسلط به بازی ها بودند؛ از فدراسیون بدمینتون تشکر می‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار